środa, 20 sierpnia 2008

Rewolucja! Ale czy dobra?


Sporo się dzieje, mimo że od ostatniego wpisu minęły dwa dni. W Pekinie nadal nudy. Chińczycy, mimo że nie jedzą przysmaków z psa, są nie do pokonania, stąd liderują w tak zwanej „tabeli medalowej”. Cały świat zaczyna zastanawiać się, czy aby gospodarze Igrzysk Olimpijskich nie jadą na „speedzie”.

Na CM Revolution nastały kolejne zmiany. Administratorzy najpopularniejszego serwisu o Football Managerze, starają się robić wszystko, by ich użytkownicy nie przeszli do konkurencji. Wczoraj nastała rewolucja przez duże „R”. Manifesty i kariery – to dwie nowe kategorie, które się pojawiły. Nie sposób nie zgodzić się z wieloma użytkownikami, którzy twierdzą, że sufler to wygodne obejście pewnych zasad. Zgodzę się z tym. CM Rev, jako strona współpracująca z CMF, nie może mieć własnego forum, stąd Speed i reszta robią wszystko, by zrobić coś w stylu forum, ale by nie złamać zasad współpracy. Bo – i tu jestem pewien – obie strony straciłyby na rozpadzie tej zgody, chociaż jestem pewien, że Revolucja bardziej.

Poruszyłem wątek „upodobniania się CM Rev do forum”. Manifesty idealnie pasują do postów, jakie można zamieszczać na forum i przedstawiać swoje racje. Oczywiście są różnice, ale nawet początkowy użytkownik dostrzeże, że ta strona ma dwa oblicza – najpopularniejszej strony o tematyce FM/CM a także raczkującego forum.

Od kiedy pojawiły się te opcje, nastała era blogów. Internetowe pamiętniki zaczęły rosnąć jak grzyby po deszczu. Ciekawi mnie tylko jedno – na jak długo? Pisanie bloga, to odpowiedzialność. A zdecydowana większość robi to wyłącznie po to, by komuś zaimponować. Coś takiego jak „Jestem fajny bo mam bloga, a ty jesteś głupi bo nie masz”. Mieć bloga można, ale prowadzić go sumiennie – niekoniecznie. Sam się o tym przekonałem, ale to dawna historia, o której nawet nie warto wspominać.

Rewolucja szykuje się również… na moim blogu! W ciągu kilku najbliższych dni zamierzam lekko zmodernizować wygląd swojej strony, by była czytelniejsza, ładniejsza i w ogóle ciekawsza. Chcę również dodać kilka różnych opcji i nie tylko. Mam nadzieję, że cały proces uda mi się przeprowadzić jak najszybciej.

Na koniec chcę wspomnieć o moim wcześniejszym wpisie, dotyczącym Pucka. Powiem szczerze, że nie spodziewałem się takiego odebrania. Dostałem sporo wiadomości na gg, od osób które podzielają moje zdanie z zupełnym brakiem obiektywności ze strony Pucka. To cieszy.

Przyznam szczerze – dzisiejszy wpis miał pojawić się dopiero jutro. Jednak uznałem, że warto skomentować zmiany jakie zaszły na CM Revolution, a także wspomnieć o planowanym przeze mnie usprawnieniu bloga.

Żyjcie spokojnie. Z tarczą czy bez tarczy rosyjskie bomby i tak kiedyś na nas wpadną. Cytując klasyka: „By żyło się lepiej. Wszystkim.”

3 komentarze:

Pucek pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Pucek pisze...

Znowu mój nick bolduje się dwa razy. Bosko... widocznie tematem jestem interesującym. Kocham jak ktoś udaje obiektywnego nie podając argumentów na poparcie tezy, iż ktoś jest nieobiektywny.

Zresztą obiektywizm, wcale nie jest czymś, co zbawia narody i ludzi. To subiektywizm jest ciekawszy i bardziej interesujący. Szkoda, że autor tego bloga nie rozmawia ze swoimi czytelnikami w komentarzach. Widocznie tak, jak to mówi klasyk: żyje się lepiej.

kerry pisze...

Chętnie porozmawiam na jakiś sensowny temat, a nie mam zamiaru odpowiadać na Twoje próby wyjścia z tej sytuacji.

O przykładzie nieobiektywności z Twojej strony pisałem już w komentarzach na Twoim dawnym blogu. Nie widzę najmniejszego sensu, by się powtarzać.